O aeronava Gulfstream G650 s-a prabusit in timpul testarii in dimineata zilei de sambata in Roswell, New. Mexico Doi piloti Gulfstream si doi ingineri de test de zbor Gulfstream. Purtatorul de cuvant al Gulfstream Aerospace, Jeff Miller a declarat ca aeronava a fost supusa unor teste la decolare de performanta in momentul producerii accidentului.
Este in curs de teste de certificare acum si era de asteptat pentru a primi certificarea sa FAA in acest an si intra in serviciu in 2012. Compania a raportat ca are comenzi ferme pentru mai mult de 200 de aeronave noi. Accidentul este in curs de investigare atat de catre specialistii Gulfstream, precum si de catre specialistii Consiliul National de Transport si Siguranta FAA.
Gulfstream G650 a fost lansat oficial ca un proiect intern al companiei in mai 2005, si a fost prezentat public pe 13 martie 2008. Cu ocazia anuntului public, directorii companiei au declarat ca noul model va deveni cel mai rapid, dar si cel mai scump cand va intra pe piata. Cu o capacitate de 11 pana la 18 pasageri G650 are o viteza de croaziera de 0.85-0.90 Mach, cu viteza maxima de 0. 925 Mach (982 km/h) si o autonomie de pana la 7.000 NM (12.960 km). Acesta este echipat cu o bucatarie completa si bar si poate fi echipat cu o mare varietate de mijloace de divertisment , inclusiv telefoane prin satelit si internet wireless. Gulfstream G650 este echipat cu 2 motoare Rolls-Royce Deutschland BR725 ce produc o forta maxima de 75. 6 kN. fiecare.
Gulfstream G650, care are o greutate mai mica de 45,360 kg, va fi capabil sa aterizeze pe aeroporturi mici, evitand aeroporturile aglomerate din intreaga lume. Aeronava este controlata complet fly-by-wire.
Primul zbor al Gulfstream G650 a avut loc pe 25 noiembrie 2009 .
Gulfstream Aerospace a raportat pe 26 august 2010 ca G650 a atins viteza maxima de 0. 995 Mach in timpul unui zbor test ca parte din programul sau de 1800 de ore de teste de zbor.
Gulfstream Aerospace Corporation a fost fondat in anul 1978 in Savannah, Georgia –SUA si este un producator de avioane cu reactie de mici si medii dimensiuni destinate zborurilor business.
S-ar putea sa le afecteze credibilitatea si, deci, vanzarile?
RăspundețiȘtergereSa asteptam rezultatele anchetei si apoi putem vedea!
RăspundețiȘtergereaeronava inca nu a intrat in productia de serie. a fost un zbor TEST. la urma urmelor, zborurile TEST sunt si pt identificarea eventualelor vulnerabilitati.
RăspundețiȘtergereAbsolut corect! Dar dupa toate testele de tunel, dupa atingera vitezei de 0.995 Mach, deci intr-un cuvant dupa 2 ani de testari la greu, nu mi se pare o situatie la care sa se astepte cineva, si sa se considere normala... Oricum pacat de vietile pierdute.
RăspundețiȘtergere