08 martie 2015

De ziua parintilor mei!

Parintii fac totul oricand pentru noi .
Ei ne nasc si ne cresc mai mari decat ei.
Apoi parintilor nostri le e rusine ca sunt batrani si prea bolnavi pentru noi poate prea modesti,prea simpli . Apreciati-va parintii pentru tot cea ce sunt si pentru tot ceea ce fac, atunci cand inca sunt in viata, buni sau mai putini buni, cu bune si cu rele!
Nimic si nimeni nu le poate umple locul atunci cand nu mai sunt langa noi.
Astazi, ar fi implinit 58 de ani impreuna, un mariaj frumos, o prietenie minunata, o familie unita.
Mi-e dor de ei, mi-e dor de boscorodeala  mamei, de partidele de tabinet  cu tata, de sambata seara, de cearceafurile scrobite pana la maxim, de mireasma cremei de zahar ars facuta duminica,mi-e dor de parintii mei.
Dar stiu ca acolo unde sunt acum, sunt bine si fericiti din nou impreuna.
La multi ani , va zic, pentru ca in sufletul meu suneti  aici langa noi , frumosi si minunati ca acum 58 de ani.
Si sa petreceti frumos alaturi de ingeri, dragii mei  mama si tata, Gheorghe si Aurica!

Popular Posts