04 iunie 2012

SFATURI DE LA DALAI LAMA

Desi este un important lider spiritual, Dalai Lama se considera un simplu calugar budist. De aceea, sfaturile sale sunt simple, insa pline de intelepciune.Cand Dalai Lama a fost intrebat ce il surprinde cel mai mult la umanitate, el a raspuns: 
Omul. Deoarece isi sacrifica sanatatea pentru a face bani… Apoi isi sacrifica banii pentru a-si recupera sanatatea… Apoi este nerabdator sa vina viitorul mai repede si nu traieste prezentul; rezultatul fiind ca el nu traieste nici in viitor, nici in prezent… Traieste ca si cum niciodata nu o sa moara si apoi moare fara sa traiasca niciodata cu adevarat.
Asadar, sa acceptam cateva sfaturi de viata de la inteleptul Dalai Lama, un adevarat iubitor al umanitatii... 
Dalai Lama despre bunatatea fiecarui om
Semeni o fapta, culegi un obicei; semeni un obicei, culegi un caracter; semeni un caracter, culegi un destin.
Fii bun de cate ori se poate. Si intotdeauna se poate.
Religia mea este foarte simpla. Religia mea este bunatatea.
Nu este nici o nevoie de temple, nici o nevoie de filozofii complicate. Creierul meu si inima mea sunt templele mele; filozofia mea este bunatatea
(
cititi continuarea : Sfaturi de la Dalai Lama)



Popular Posts