27 septembrie 2011

Puterea creatoare a gandirii


- Rene Sidelski 

1. Exista o putere a cuvintelor.
2. Orice gand produce efecte.
3. Prin gandire, creez universul in care traiesc.
4. Traiesc intr-un univers care functioneaza asa cum il gandesc.
5. Calitatea gandurilor mele determina calitatea vietii pe care o traiesc.
6. Universul si viata coopereaza cu mine, in sensul ca, prin felul meu de a gandi, optez.
7. Universul imi restituie multiplicat, ca o oglinda care mareste, tot ceea ce transmit prin gandurile mele.
8. Gandurile ce se indreapta in acelasi sens cu viata si cu ordinea cosmica favorizeaza circulatia si manifestarea energiei vitale, in ceea ce priveste potentialul si calitatea acesteia, ca si bucuria mea de a trai.
9. Gandurile potrivnice vietii, potrivnice adevarului, potrivnice fiintei, genereaza si provoaca suferinta.
10. Utilizarea benefica a fortei creatoare a gandirii imi impune sa fiu cat se poate de vigilent in formularea gandurilor.
 
 

Popular Posts