08 martie 2010

Mamei mele.....

Mama e unica fiinta ce nu cunoaste tradarea, nu ocoleste suferinta, isi ascunde lacrimile in zambete de dragul fericirii altcuiva, saruta pentru placerea celuilalt si da totul fara nici o rasplata.
Mama e singurul inger care a avut curajul sa coboare pe pamant ca sa-mi fie alaturi! 
Toate cadourile din lume nu te-ar putea rasplati vreodata asa ca de ziua ta as vrea sa fii aici sa-ti spun
"La multi ani!" dar nu mai esti....
As vrea de ziua tuturor femeilor sa-ti spun ce nu am apucat sa-ti spun atata vreme cand ochii iti straluceau iar eu haladuiam prin lume, dar nu mai pot. 
Oriunde ai fi cu sufletul tau mamico iti spun ca tare  mi-e dor de tine si ca te iubesc, c-as vrea sa-ti mai pot spune o data:"hai, fata sa mai barfim!"
Mi-e dor de tine sa te sun sa-ti spun ce-am mai facut si pe unde am mai fost, sa ma mai certi  de una de alta.
 Mi-e dor de aripa mea franta ce-ai rupt-o cand ai plecat si cu tine ai luat-o.

De ziua tuturor femeilor nu pot decat sa ma inchin icoanei tale si sa soptesc : iti multumesc !

Popular Posts