26 ianuarie 2010

Pregatirea mentala


Totul functioneaza mai bine, atunci cand vei pune mintea ta pe primul loc!


De ce oare oamenii asteapta pana in ultima clipa sa rezolve o situatie de urgenta, de ce  sindromul "Am nevoie de asta  ieri ! "  devine din ce in ce mai puternic in societatea noastra in viata noastra ?   
Avem foarte multe instrumente de instruire si informare la indemana, si totusi  stam pana in ultima secunda, pentru a ne rezolva niste situatii, sau a duce la indeplinire o actiune..... 
Oare starea asta de lucruri  duce si ea ca actiune la comprimarea timpului? 
Cu siguranta , dupa parerea mea, da!
Oare acest mod  agitat de a activa in viata cotidiana ne face sa traim la limita, unele actiuni? Si aici eu cred ca , da!
Ce ar fi daca atitudinea asta am schimba-o putin! 
Daca  acest tip de  „agitatie” –„Trebuie sa am asta acum!!!” – am schimba-o cu "Asta trebuie sa o termin sau sa o am peste trei zile".....?
In primul rand cred ca rezultatul oricarei actiuni supuse acestui stil, ar fi unul  incredibil de bun. Nu ar scapa nici un detaliu, nu ar sari nici o etapa a rezolvarii...Iar reprosuri nu vor fi de nici un fel!

Este simplu, lucrurile trebuie gandite un pic in avans, cu  relaxare . Nu trebuie sa faci vreo operatie pe creier ca sa faci asta. Trebuie doar sa renunti la  precipitari. Trebuie doar ca atunci cand  apare ceva la orizont de rezolvat nu trebuie asteptat pana in ultima secunda.... Cred ca a renunta la „ei, mai este destul timp pana atunci!” ar duce la mult mai multa relaxare si  cu siguranta vei avea mai mult timp pentru tine. 
In plus esti in permanenta pregatit pentru orice neprevazut. 
Nu?!


Popular Posts